A Cover It Live! segítségével beszállunk a liveblogging cirkuszba.

115 komment

Címkék: live vs szlovénia

A bejegyzés trackback címe:

https://engerland.blog.hu/api/trackback/id/tr502093122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzzzzz 2010.06.23. 17:52:50

csoportelsők az usákok

gloryMU 2010.06.23. 17:53:05

Micsoda fordulat... Ilyen a futball az isten verje meg :)

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.06.23. 17:55:21

@gloryMU:
Sajnálom a szlovéneket.
De lehet, hogy az angolok így kerülhetik el a németeket:)

normaluser 2010.06.23. 17:56:22

Mind1 ki jut tovább mellettünk, az a lényeg, hogy továbbmentünk. Mindössze egy gólt kaptunk, amit Green szerzett, ezért nem akkora para a kieséses szakasz!

dzzzzz 2010.06.23. 17:58:12

@normaluser: remélem a 11-es rúgásokat gyakoroltatta Capello, mert rúgni csak kettőt sikerült.

dzzzzz 2010.06.23. 18:21:57

@normaluser: mind az 5 középre laposan, mind az öt gól? :D

Justice for 96 2010.06.23. 18:22:33

Ma legalább már volt hajtás. A játék még azért mindig akadozik, de voltak bíztató jelek. Minden elismerésem Lampard bajnoki teljesítményéért, valóban jobb volt, mint "a mi Pistink", de amit a válogatottban művel, az minősíthetetlen. Capellonak le kellene ültetnie a kispadra, mert ez nagyon gyenge teljesítmény. Hagyni kellene Gerrardot az eredeti posztján játszani. Feltűnő volt egyébként, hogy mennyire keresték egymást Rooneyval. Szerintem Wayne is be fog találni és persze mennyire király lenne, ha ezt pont a németek ellen tenné meg. Érdekes lesz a ma esti két meccs is, bár nálam a két európai a befutó. Végül is tök mindegy, milyen sorrendben, mert szerintem a szerb és a német válogatott jelenleg egyforma játékerőt képvisel. Come on England és persze YNWA!

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.06.23. 18:46:06

@Justice for 96:
Azért a würst helyett egyelőre egy könnyebb cevapot kellene fogyasztani. AZtán jöjjenek a zsíros falatok!

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2010.06.23. 19:07:57

@Szocio Pata (kikvogymukblog): A zsíros falatoknál gondolom, Argentínára, konkrétan Maradonára gondoltál:)

reelbeba 2010.06.23. 19:10:36

Konyorgom: Heskey???! Defoe kezdokent egybol golt lott! A donkeyt cserenek SE! Es Lampard szotyizik a kovetkezo meccsen! Es Rooneyt nem hozzuk le! Punktum!

normaluser 2010.06.23. 19:29:38

Szerintem ma jól játszottak a fiúk. Az USA elleni meccsen is voltak pozitív jelek. Aztán valahogy a meccs fele előtt eltűntek jó 1,5 meccsnyire. Nagy csalódás azután, ahogy nyomták a selejtezőkben (34 rúgott, 6 kapott gól). Talán most belejönnek, végig qrvára beszorították az ellent. A legvégén Capello úgy döntött, hogy ráül az eredményre és lebontották a szlovén kapu előtt felütött tábort. Biztos köze van hozzá, hogy a szlovének előtte 5 perccel majdnem begyötörtek egy labdát az angol kapuba. Mind1, a szlovénoknál a kapus volt a legjobb, ugyanúgy mint az USA elleni meccsen Howard, ami elárul ezt-azt a két meccsről.

jo.e 2010.06.23. 20:23:30

Na így kell ezt! Lehetett volna több is, de mind1. Lényeg, h. behúztuk. Hogy ki lesz a következő arra meg úgysem lehetett számítani, szóval tök mind1, h. 1.v.2. helyen mentünk tovább.
Sztem 1ébként Ghána. Szerbia lesz a 2., a németek hazamennek...

normaluser: igazad van kapus ügyben! Ma különösen sokat köszönhetnek a kapusuknak a szlovénok.

Azé' nagy kő esett le a szívemről!

WeAreEngerland 2010.06.23. 20:30:37

EZ már egészen hasonlított a focihoz bár Rooney lekapása után vergődös tragédia volt megint J.Cole elöl egy nagy szar hiába ha átmegy az MU ba és ha ez igaz nem is csoda akkor legyen is szar!!!

www.youtube.com/watch?v=Bi7bTOSaJxA&feature=related

normaluser 2010.06.23. 20:48:05

Ráadásul az szent angol szurkolók VB folyamán először sikerrel lenyomták a vuvuzelát! Bravó! Még egy ok, hogy nyerjük a VB-t ;-)

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.06.23. 21:05:18

@Vészmadár: hát így konkrétan nem, de eljön az idő, amikor Maradonát is megesszük. Uzsonnára. Megérdemli.

normaluser 2010.06.23. 22:23:32

Na, a fritzek ellen toljuk majd a nyolcaddöntőben!
www.youtube.com/watch?v=9ZaWe3elBmE

dagatt_pb 2010.06.23. 22:26:23

basszameg!! ennel nehezebb agra nem is kerulhettunk volna!
mondjuk ha verjuk a nemeteket aztan argentinat akkor senki nem mondhatja hogy csak alibizunk a vb-n..

normaluser 2010.06.23. 22:32:19

A rutin fog győzni, fiatalok még ezek a "német" (vagy afrikai :D ) tinik.

Májking 2010.06.23. 22:33:19

Kicsit offtopic leszek itt az elejen, de hat megiscsak mi vagyunk az angolok. Wimbledon harmadik napja, azert nem ertem ide eddig, mert Isner es Mahut valami elkepeszto csataba bonyolodott, sotetedes miatt most szakadt felbe, donto szett 59-59-nel!!! Delelott 11-kor kezdtek!!!

Vissza a meccsre, jonnek a nemetek! A meccs utan azon gondolkodtam, hogy azert itt a csoportbeli ellenfeleinknen azert az elso szamu celja az volt, hogy egy dontetlent valahogy kihuzzanak. Azt meg tudjuk, nehez ugy focizni, hogy tkp. csak az egyik csapat szeretne jatszani. Az USA is, az algirok is gyozelemkent unnepelte a dontetlent!
Talan mas lesz a kep, ha egy csapat focizni is akar ellenunk.
Raadasul a nemetek sem voltak tul meggyozoek most.

normaluser 2010.06.23. 22:44:57

@Májking: Így van. Mind a jenkik, algirok, és még szlovénok is húzták az időt (félperces bedobások meccs elején), pedig vezetésre egyszer sem álltak.

A németek focizni fognak. A ghánaiak két tiszta zicit is kihagytak, amikor gallyra ment a nationalelf védekezése a támadásaik miatt. Kontrából lehet őket szívatni! Kíváncsi vagyok átadjuk-e nekik a terepet, mint ahogy tettük Mexikóval, vagy próbáljuk kontroll alatt tartani a középpályát!
A Kaiser nyilatkozata is érdekel meccs előtt :D Végülis Wazzáék csak visszafejlődtek Capello alatt?! Ezt írta ugye, na így lehet nagyot cumizni, ha verjük a germánokat! :-)

stars7726 2010.06.23. 22:45:17

a gyáva,lelketlen,alibi játék eredménye az lett,hogy most játszhatunk a fritzekkel.és ahogy azt Lineker megmondta annak idején:a futballt 22 játékos játsza,és mindig a németek nyernek.

N.Zoli 2010.06.23. 22:46:42

A nemetek mar komoly ellenfelek lesznek. Nem tudom a legujabb hireket Ferdinandrol, hogy visszaterhet-e? Viszont ugy nez ki Ozil nem biztos, hogy jatszani fog. Schweinsteiger is kieshet, bar egy combfasli meg nem jelent semmit. Ha az orok rivalis ellen nem jatszanak folporogve az angolok, akkor szart vag a kerek.
www.youtube.com/watch?v=CjF8sjuPLxU

normaluser 2010.06.23. 22:55:12

@N.Zoli: Rio szerintem tuti jön szurkolni. Bár a szurkolók miatt nem parázok.
Angol Szurkolók > vuvuzela > német szurkolók xD

N.Zoli 2010.06.23. 23:10:18

Az angol-szlovent a BBC-n adtak es nem nagyon hallottam a vuvut. A nemet-ghana meg az ITV-n ment vegig pvc fanfarokkal. Nem tudom, hogy a BBC alkalmaz-e valami szurot, vagy kint rekedt a muanyag fuvos szekcio?

N.Zoli 2010.06.23. 23:37:30

Megvan a Lethal Weapon taktika:

"Wenn ist das Nunstuck geht und slotermeyer? Ja! Ba yerhund das oder die Flipperwaldt gespuhrt!"

N.Zoli 2010.06.24. 00:18:46

Na meg egy, hogy nyugodtan nyugovora terhessek.
www.youtube.com/watch?v=Tg5tpMm_ruc

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.06.24. 08:29:55

Hát ahogy minden edző mondja: aki győzni akar, mindenkit meg kell vernie. Ha az a cél, hogy besunnyogjunk a 8 közé, akkor nincs szerencsénk. Ha a döntő a cél, akkor meg ide az oroszlánt! Mellesleg a németek sem csillogtak, messze nem verhetetlenek, és jobbak vagyunk náluk, ez alap!

Walmer 2010.06.24. 09:56:55

sixx, te ismered a sportgéza májereit?

ezt írják Rooney cseréjéről:
"Az, hogy Capello lecserélte, nem mutatott játéka, hanem egy gyáva taktikai húzás eredménye volt, az egyetlen hatalmas szlovén gólhelyzetre reagálva a középpályás Joe Cole jött a csatár helyére"

ez meg a BBC live-on volt:

16:21 Commentary Slovenia v England
Wayne Rooney is limping.

meg ez:

England coach Fabio Capello has been talking to the media and has revealed Wayne Rooney was taken off midway through the second half because his ankle was "not so good". The Manchester United striker now faces a thorough medical assessment, but Don Fabio believes the 24-year-old "will be ok" for the next match on Sunday. Fingers crossed all round, yeah?

miért van az, hogy kishazánkban a sportújságírás még mindig a legalja?

Player 1 2010.06.24. 10:33:08

''angol szurkolók > vuvuzeloa > német szurkolók''

Úgy legyen!

Nationalelf > Anglia

Player 1 2010.06.24. 10:34:14

Amúgy nyilván egy afrikai meccsen jobban nyomják a vuvuzelát, mint egy Anglia-Szlovénián...

Player 1 2010.06.24. 10:37:06

Az Indexnek vetekednie kéne a BBC-vel abban, hogy ki szurkol jobban az angoloknak?

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.06.24. 10:41:05

@Walmer:
Nálam Rooney a legjobb focista, na jó, Messi mellett. Igazi atomcsávó - akkor is jó, amikor nem jó. Tegnap nálam egy 6-ost érdemelt, valahogy még nem találja magát, görcsös, de iszonyú, mit dolgozik. Igen, ez jó szó, tegnap nem játszott, dolgozott. AZ mondjuk pech, hogy szép mozdulattal tolta kapura a labdát, de a szlovén kapus élete védését mutatta be. Biztos vagyok benne, hogy Rooney belejön és a németeknek 2-őt vág. :)

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2010.06.24. 10:49:55

@stars7726: először is - ez már régen nem így van, ugyebár.
Másodszor meg - milyen németek? Naitonalelf? vehehehe
Nézz már körbe a nevek között:Oezil,Kedira, Aogo, Trasci, Trochowski - ősi germán nevek mind, bizonyosan :)

vault_dweller 2010.06.24. 11:14:18

@Vészmadár: és akkor Koman nem magyar, ugye? Tájékozatlan vagy.

Beyonder 2010.06.24. 11:22:21

Most akkor söröztek az angol játékosok vagy sem? (Capello felajánlotta, de nem derül ki, hogy élt-e valaki a lehetőséggel.)

www.guardian.co.uk/football/2010/jun/23/fabio-capello-england-beer

Don Fabio viszont most nőtt a szememben, rájött, hogy lazítania kell egy kicsit a pórázon, próbált reagálni a helyzetre.

Walmer 2010.06.24. 11:31:23

@Player 1: ha ez válasz volt az én kommentemre, akkor olvasd el figyelmesen megint a beidézett mondatokat, de én is segíthetek:
Rooneyt nem azért cserélte le capello, mert összeszarta magát a Szlovénektől, hanem azért, mert Wazza fájlalta a bokáját.

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2010.06.24. 12:03:36

@vault_dweller: te meg csúnya:P amúgy nem tájékozatlan, max. kötözködő.

Vissza Angliához:
www.youtube.com/watch?v=Jnoz2gp6QrM&feature=related
hangolódjunk a fritzek ellen:)

normaluser 2010.06.24. 16:41:55

Kérvényezem, hogy ezentúl a németeket hívjuk internationalelf-nek :-)
@Player 1: Majd meglátjuk, amúgy volt lett volna esélye a német szurkolóknak lenyomni a vuvuzelát. A szerbek és az aúszik ugye még mindig nem afrikaiak?! xD Vagy te hogy látod? :D

dzzzzz 2010.06.24. 20:54:42

@Szocio Pata (kikvogymukblog): Nálam Rooney jobb mint Messi, pedig nem igazán kedvelem.

mojoking77 2010.06.24. 21:24:21

@Player 1: Amugy az a legfurcsabb, hogy kint a meccs alatt (Nemet-Ghana) egyaltalan nem volt zavaro. Sot, kifejezetten lelkesito volt, amikor neha egyutt fujta a cca. 40 000 vuvuzela a kulonbozo, klasszikus football ritmusokat...

stars7726 2010.06.24. 21:50:06

@Vészmadár: ez abszolute igaz.ezek nem árja németek.szerencsére...mert akkor tuti lenne az eredmény.szégyen is a nagy német labdarúgásra nézve ez a névsor.de akkor is,a hosszú évek keserű tapasztalata...de kétségtelen óriási meccs lesz,és remélem a nem német németek elbuknak.

The Paramour 2010.06.24. 22:52:01

Azért ennyi bevándorlóleszármazottal az angol keretben a németeket piszkálni kicsit nevetséges srácok :D:D!!

Beyonder 2010.06.24. 23:51:12

@The Paramour: a kettő szerintem nem ugyanaz. Anglia (mint Franciaország vagy Hollandia)komoly gyarmattartó hatalom volt, így természetes, hogy az egykori gyarmatokról származó bevándorlók könnyebben kapnak állampolgárságot. A németeknek viszont nem voltak gyarmataik, az ő bevándorlóiknak nincs meg ugyanaz a kulturális-történelmi kötődésük az anyaországhoz. Na nem mintha engem izgatna, hogy mennyi árja van a keretben...

WeAreEngerland 2010.06.24. 23:55:29

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NEM SZERVEZÜNK EGY KÖZÖS MECCS NÉZÉST? AKI BUDAPESTI ÍRJON HELYSZINT HOL NÉZI HA MÉG NINCSEN HELY AKKOR JÉGKERThez mit szól ESETLEG a szurkólócsoport?

!!!!VÁROM VÁLASZOTOKAT!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The Paramour 2010.06.25. 00:15:04

@Beyonder: Nem hiszem, hogy mondjuk a Mesut Özil kevésbé érezné magát németnek, mint a Defoe angolnak. Mindketten felvették a befogadó ország identitását. De persze abban neked igazad van hogy az angolokhoz, franciákhoz, hollandokhoz, portugálokhoz leginkább a volt gyarmatokról mentek az emberek. A németekhez főleg Kelet-Közép-Európából és Törökországból jöttek. Egyébként a németeknek is voltak gyarmataik, csak elvették az I. világháború után.

értelmetlen_nevű 2010.06.25. 03:42:11

@stars7726:

Nyilván Glenn Johnson egyenesági leszármazottja VIII. Henrik uralkodónak. Szánalmas ez a "nem német" válogatott szöveg. A "nagy német labdarúgásra" nézve egyáltalán nem szégyen ez a névsor, az összes játékos Németországban tanult meg focizni. Mondjuk nem csodálom, hogy irigykedsz, Angliában James Milner számít fiatal tehetségnek :DDD

Walmer 2010.06.25. 09:08:26

@értelmetlen_nevű: nálunk Rooney számított fiatal tehetségnek 17 évesen.
A németek meg egy töröktől várják, hogy hozza el a Messiást.
Milner egyébként már 4 éve sem volt fiatal tehetség.
Fiatal tehetség most az az Adam Johnson, akit el se hozott capello.

vault_dweller 2010.06.25. 10:28:09

@Vészmadár: ok, én csúnya, te kötözködős. :) pisz.

Carragher a németekről és a mentális erőről, már nem friss, de idevág:

www.belfasttelegraph.co.uk/sport/football/world-cup/carragher-compares-germany-to-liverpool-14842556.html

Player 1 2010.06.25. 10:36:50

@normaluser: Szerb-Ausztrálon melyik volt az afrikai csapat?:)Az afrikaiak az afrikai csapatoknak szurkolnak, ezért egy olyan meccsen nyilván hatványozottan nyomják a vuvuzelát 90 percig.

Nesztek vuvuzela:

www.vuvuzela-time.co.uk/engerland.blog.hu

Player 1 2010.06.25. 10:40:54

Hát a színek tekintetében én inkább a franciákról beszélnék...Cacau az egyetlen, akin lehetne vitatkozni, hogy német-e.

Player 1 2010.06.25. 10:43:09

Ja igen, és a németeknek is voltak gyarmataik, nem is kevés, de már leírták.

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2010.06.25. 12:18:14

@Player 1: a vb-n nem szereplő csapatokról nem beszélünk:)

Beyonder 2010.06.25. 14:28:48

@Player 1: Angliához vagy Hollandiához (vagy Spanyolországhoz) viszonyítva ezek jelentéktelenek voltak, ráadásul akkor jutott eszükbe gyarmatokat szerezni (19. század vége), amikor a többi hatalomnak már évszázadok óta voltak gyarmatai.

Amúgy itt lehet a vitát folytatni:

comment.blog.hu/2010/06/25/debrecenben_a_nemetek_szine_feher

normaluser 2010.06.25. 15:46:22

@Player 1: Gyere drága germán-vérű barátom, nézzünk meg egy klasszikus videót barátságosan! Minek basztassuk egymást?!
:D

www.youtube.com/watch?v=O5L5t9eW0v0

normaluser 2010.06.25. 15:51:25

@Player 1: Gyere drága germán-vérű barátom! Nézzünk meg egy klasszikus videót! Minek basztassuk egymást?! :D

www.youtube.com/watch?v=O5L5t9eW0v0

normaluser 2010.06.25. 15:53:16

@Player 1: Bocs a dupla hsz-ér. Azt hittem nem ment el, de jó kis vidi kétszer is bevállalható! ;)

The Paramour 2010.06.25. 16:33:48

@normaluser: Ha már Business, csak ne hogy megint egy kihagyott tizi miatt írjanak a fiúk egy számot :):P
www.youtube.com/watch?v=ICsasusgA48

Player 1 2010.06.25. 18:40:55

@normaluser: Akkor fogadj 5-1-es végeredménye, ha az jól esik. :)
Majd meglátjuk.Én nem nagyon bíznék egy olyan angol válogatottban, aki még Algéria ellen sem tudott gólt rúgni.Jöhettek azzal, hogy végig védekeztek, de aki világbajnok akar lenni, annak meg kéne vernie egy védekező Algériát.Ezzel szemben a németek igen magabiztosak voltak.Persze Szerbia ellen nem jött össze, de hát Klose nélkül, 10 emberrel.. :)
Érdekes, hogy már ''legermánvérűzöl'',
csak mert a németeknek szurkolok.Ilyenek ezek az angolok.. :D

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2010.06.25. 20:13:56

@Player 1: khm. Most akkor menjünk bele, hogy aki világbajnok akar lenni, annak mondjuk meg kell(ett volna) verni Szerbiát? vagy Svájcot, hogy ne csak a németeket basztassuk már, ugye. :)
Ugyan már...

Player 1 2010.06.25. 20:16:41

Szerbia alapvetően jobb csapat Algériánál, és a németek tízen voltak, Klose nélkül, úgy tűnik, kétszer is le kell írnom, hogy megértsétek.Jut eszembe:
Lassan mondom, hogy önök is megértsék:
A Z A N G O L O K E L K Ú R T Á K.

N.Zoli 2010.06.25. 23:27:13

Idaig majdnem minden tovabbjuto csapatnak voltak gyeszora meccsei. Az angoloknak, a spanyoloknak es a nemeteknek is. A spanyolok es a nemetek mar paradeztak. Remelem Anglianak is sikerul vegre csucsformaban jatszania vasarnap. Azon a meccsen is, mint a tobbin, minden lehetseges. Nagyaranyu gyozelem barmelyik oldalon. Szoros merkozes egy gollal megnyerve, serules, kiallitas, biroi tevedes, tizenegyes, hosszabbitas, buntetok. Amig ilyen gyoker birok es olcso szinesz focistak csinaljak a musort, vallerintes utan arcot fogva a foldon fetrengve egy Jaszay Mari dij remenyeben (a birok meg ervenyes golokat nem adnak meg, plusz nem a megfelelo embernek adnak lapot), addig nem is biztos, hogy a jobbik nyer. Most a spanyol meccsen meg Torresen kurtam fol magam. Aztan 2-1-nel a vilagbajnokeselyes spanyolok, emberelonyben a felpalyanal passzolgattak, mint a kisasszonyok. En bevezetnem a fociban is a passziv jatekert fujast. Pirosat adnek minden ripacsnak, hazazavarnam az osszes hulye birot. Mert nem az a lenyeg, hogy lappfoldi eszkimo meg nem sipolt vb-n, hanem az, hogy a legjobb birok hozzak a legjobb iteleteket.
Majd vasarnap visszaterhetunk, hogy ki volt a jobb, mennyivel nyert es ez igazsagos volt-e? Addigis kar ilyesmin agyalni, hogy eddig ki hogy jatszott, erosebb, vagy gyengebb csapatokat vert, meg Szerbia kemenyebb-e Algerianal? Nem tudom, egymas ellen nem jatszottak.

normaluser 2010.06.26. 00:01:05

@Player 1: Mit kúrtak el? Mondhatnád nyugodtan, ha a szerbek nem adtak volna a szátoknak, de cumiztatok szépen. Klozett ide klozett oda, na vele tré magyarázni a cumit. Ugyanúgy vitézkednetek kellett az utolsó körben, meccs előtt nem volt mind1, hogy döntetlen vagy győzelem. Ennek ellenére nagy mákotok volt, hogy Ghánának nem volt életszükséglet a győzelem. Az uccsó 20 perc rendes kis sörmeccs volt, köszönet az aúsziknak, akik 2-őt rúgtak, ezzel belőtték Ghánát a nyolcaddöntőbe.
Nem kéne itt parasztkondi, mi sem mentünk a blogotokra ki a tökösebbet játszani.

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 03:48:45

@Walmer:
Rooney abszolút jogos, tényleg fiatal még, remélem, hogy a sérülések nem teszik tönkre a karrierjét. Adam Johnsont még nem láttam annyit játszani, hogy véleményt nyilvánítsak róla, sajnálom hogy Capello otthon hagyta. Mindenesetre nekem nagyon úgy tűnik, hogy a Lampard, Terry, Gerrard, Rio, A. Cole generáció után gyengülni fog az angol válogatott. Johnson, vagy a kis Wilshere kevésnek tűnik, hogy pótolják az öregeket. Persze én nem ismerem annyira az angol utánpótlást, lehet hogy vannak még a Championshipben tartalékok.

Arra próbáltam célozni, hogy nevetséges ez a "nem német" szöveg. Németország egy vonzó célpont a bevándorlók számára, nyilván nem tiltják meg a letelepedők gyerekeinek, hogy focizzanak. A 23 fős keretben csak Cacau számít egyértelműen honosított játékosnak, ha nem számítjuk a 2 éves koráig Lengyelországban élő Podolskit.

A meccsről: nem igazán bízom a német győzelemben, a körülmények nem túl biztatóak. Ha fogadnom kellene, 1:0 esetleg 2:1 arányú angol győzelemre tennék. Azért az angolok nagyon elbaszták, nem igaz, hogy nem tudtak egy szar csoport elsőséget összehozni.

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 03:56:14

@normaluser:

A mit kúrtak el kérdésre válaszolnék:

A Ghána, Uruguay, Korea ág helyett a Németország, Argentína, Mexikó jutott az angoloknak.

Egy kurva gólt kellett volna a fosgyenge szlovéneknek vagy Algériának lőni, is sima út vezetett volna nekik a döntőbe.
----
A németek ugye csoportelsők lettek, egy jóval erősebb csoportban, a párhuzamod ezért is elég gyenge. Ettől függetlenül ez német csapat tényleg verhető (Schweinsteiger nélkül pláne).

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 03:56:57

@normaluser:

A mit kúrtak el kérdésre válaszolnék:

A Ghána, Uruguay, Korea ág helyett a Németország, Argentína, Mexikó jutott az angoloknak.

Egy kurva gólt kellett volna a fosgyenge szlovéneknek vagy Algériának lőni, is sima út vezetett volna nekik a döntőbe.
----
A németek ugye csoportelsők lettek, egy jóval erősebb csoportban, a párhuzamod ezért is elég gyenge. Ettől függetlenül ez német csapat tényleg verhető (Schweinsteiger nélkül pláne).

kutyacica 2010.06.26. 04:43:40

@értelmetlen_nevű: az angol utanpotlas U-17 most nyert EB-t (csak jatszasibol: az utolso U-17es EB gyoztes keretunknek olyan tagjai voltak mint Scholes es G.Neville).

Az U-21-es is dontot jatszott tavaly (es igen, a &*@#% nemet ifitol kapott ki). Fiatal angol generacio boven van: Richards, Johnson, Walcott, Gibbs, Sturridge, Delfouneso, Rodwell, Hart mind 22-.

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2010.06.26. 08:55:51

@értelmetlen_nevű: Ahem. Mert ugye az első kör után már nyilvánvaló volt, hogy ez lesz a két ág? hülyeség.:)
(ettől persze még szarul játszott Anglia, ez vitathatatlan.)
De hát persze a németek egy kurvaerős csoportban, kurvaügyesen lettek elsők. Szuper. Milyen ágon vannak ők is? Ja, hogy ugyanott, mint az angolok?

Valld, csak be, brúder, az böki a csőröd, hogy jobban örültél volna, ha az internatinalelf (:)) az USA, vagy Szlovénia ellen játszik vasárnap.
Itt angol szurkolók között vagy, nyugodtan elmondhatod, igazán senki nem esz meg érte:)

Player 1 2010.06.26. 09:45:39

Ugye ugye?

E ngland
A lgeria
S lovenia
Y enkees

Easy, mi?Aztán csak másodikok lettetek 5 ponttal. :)

Player 1 2010.06.26. 09:50:36

@Vészmadár: Jobban örültem volna, ha mondjuk Szlovénia ellen játszanak, persze, gyengébb ellenfél.. :) De nekem nem tűnik úgy, mintha az angolok túl jó formában lennének.Hogyha mondjuk az ausztrálokat egyenrangúnak tekintjük Algériával (pedig nem az), ki játszott jobban?Németország vagy Anglia?:)

Beyonder 2010.06.26. 10:40:32

@Player 1: a bulvársajtót mindenhol idióták írják, mi köze ennek hozzánk?

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2010.06.26. 10:57:51

@Player 1: Mekkora jóság már azon verni magad, hogy az angolok a hibásak, mert összekerültek fritzekkel. :)
Remélem, a argentin/spanyol/portugál blogon is idegeled magad, mert ugye ha jól látom, az angol-német meccs győztese esélyes, hogy az argentinokkal játszik, majd (csak az esélyeket nézve) jöhet elvileg a portugál/spanyol kettős közül valaki. Utána ott a döntő, ahol - ha minden jól megy - a holland-brazil duóból valamelyik jöhet - ha minden papíron lenne , persze:)

És te azon rágódsz, hogy az angolok hol végeztek, mert így velük kezd az internationalelf? hehehehehe. Jön itt majd szembe mindenki, aki csak számít.
Így belegondolva mekkora nagy meccsek lehetségesek ezen az ágon már - csak képletesen:
Angol-Német, Argentín-Mexikó - ez fix
Angol/Német-Argentína pl. Uhhh... :)
Angol/Német/Argentína - Spanyol/Portugál - elődöntőnek nem is rossz, nem?

Player 1 2010.06.26. 12:55:28

@Vészmadár: Szerintem az angolok is jobban örültek volna, ha Ghánával játszanak, vagy szerinted így a jobb?:)

Player 1 2010.06.26. 12:57:22

@Vészmadár: Nyilván a vb-t megnyerni nem egyszerű.De már sokszor elhangzott, hogy aki vb-t akar nyerni, annak mindenkit meg kell tudnia verni.Persze főleg az egyenes kieséses szakaszban..

Szergő 2010.06.26. 14:54:58

@Player 1: szerintem pedig angol szempontból sokkal jobb h a németek következnek.Mennyivel édesebb egy német-argentin ágon menni a döntőbe,mint mondjuk Ghána és Uruguay testén keresztül?

és tényleg,ha világbajnokok akarnak lenni,akkor mindenkit meg kell verni.És azért Ghaána ellen kiesni elég ciki lenne,így legalább lesz mire fogni.

Na nem mintha a németek olyan erősek lennének,az argentinok ellen meg egyszerűen ki kell jönnie a Capello és Maradona közötti különbségnek.Ha egy ilyen dilettáns legyőzi akkor Kapáló mehet amerre lát

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 15:29:43

@Vészmadár:

Már a sorsolás után ki lehetett találni, hogy nagyjából ez lesz a két ág.

Igen, a németeknek túl korán jön ez meccs, ezért zavar, hogy az angolok nem tudták összeszenvedni a csoport elsőséget.

Ha innen megnyerik az angolok (vagy a németek) a vb-t akkor az az utóbbi idők egyik legmegérdemeltebb győzelme lesz. Szerintem így már nem fogják, óriási formajavulásra lenne szükség.

Az internationalelf már először sem volt vicces, de így kb. kétszázadszorra olvasni már tényleg elég uncsi.

@Szergő:

"világbajnokok akarnak lenni,akkor mindenkit meg kell verni"

Ez konkrétan nem igaz, lásd a olaszok múltkor. Gyakorlatilag csak a négy között találkoztak normális ellenféllel.

normaluser 2010.06.26. 16:05:01

@értelmetlen_nevű: Algériai ellen szarul játszott a csapat, de spec. amcsiknak nem sok közük volt a döntetlenhez. Ezt maga egy USA drukker jelentette ki a liveblogon. Lehet fogni az angolokra a korai találkozót, de a két csapat közt volt párhuzam a második körben, szerbia ellen kihagyott helyzetek, kihagyott tizi stb. Szerbiát ugyanúgy mindenki más verte a csoportban, mint Algériát. Különbség: Algériának nagy nehezen begyötörtek két gólt, egyiket mákkal, másikat pedig a csoportkörök utolsó utáni pillanatában.

Szerintem teljesen mind1, hogy nyolcad/ negyed v. elődöntő az angol - német. Az a lényeg, h egyenes kieséses szakasz legyen.

Player 1 2010.06.26. 17:58:16

@Szergő: Maradona nem hiszem, hogy úl jó edző lenne.Hozza a formáját, csalással nyeri meg a meccseket.Az angolok negyeddöntőbe jutását ne vedd túl biztosra.Kemény meccs lesz. :)

robot_ 2010.06.27. 02:13:33

olyan bena szar dolog az hogy a nemeteket evtizedeken at basztattak azzal, hogy fajgyuloloek, meg naluk mindenki hofeher (Weisser Riese gunynev), aztan most hogy asszimilalodtak, es naluk is megjelennek a szinesboru, meg mas felmenokkel rendelkezo nemet allampolgarok, most meg mindenkinek ez a baja. Hat a hollandok, agnolok, belgak, franciak? az is mind szines meg vegyes nemzetek gyulekezete, szerintem ez mar reg nem szamit, es nemetorszag is tultette magat az elozo generacio hulyesegen.

robot_ 2010.06.27. 02:14:43

ezt csak erre az internationalelf-re mondom, mert az angolok azert megis valahol ugyanezt csinaltak a gyarmataikkal, csak ott ugye eroszak is volt bőven.

normaluser 2010.06.27. 05:36:34

@robot_: Túl van tárgyalva.

Ma meccs !!!

Player 1 2010.06.27. 08:41:57

Jó meccs lesz, az már biztos. :)

mgyuri · http://monophonics.tumblr.com/ 2010.06.27. 10:00:48

Ez a blog bedöglött?
Miért csak egy ember (nem)csinálja!?
Négy napja semmi...

rio.pete 2010.06.27. 12:59:58

beharangozó, valami?

WeAreEngerland 2010.06.27. 13:22:14

Nem csak a blog döglött be ti is! Beírtam még 3 napja hogy szervezzük egy közös Német Angol meccs nézést vagy ki hol nézi ötleteljünk ha már egy csapatnak szurkolunk erre mindenki baszott rá csak az ment hogy németeknél hogy feke van mért nem árja stb... szóval nem csak a blog nem megy...

rio.pete 2010.06.27. 13:43:09

gyertek a szabadság térre :)

sixx · http://comment.blog.hu 2010.06.27. 14:10:38

lesz beharangozó, kicsit felgyűltek a dolgok.
süti beállítások módosítása