Eddig csalódás a VB

2010.06.15. 14:01 sixx

Nekem legalábbis mindenképpen, és nem csak azért, mert az angol válogatott nem kezdte túl acélosan a menetelést, hanem a körülmények és a mutatott játék alapján. Sajnálom, de Dél-Afrika nem megfelelő helyszín egy ilyen esemény megrendezésére, Blatter vetésforgós rendszere akkora marhaság, mint a kör négyszögesítése. A közbiztonság legendásan katasztrofális, így nem érkezett annyi szurkoló a helyszínre, mint szerették volna, a helyieket viszont nem érdekli a VB vagy nem tudják kifizetni a jegyárakat, így a nyitómeccsen kívül tán csak az Anglia-USA mérkőzés hozott telt házat.

Abban sincs persze köszönet, ha tele a stadion az átkozott vuvuzele miatt, aminél idegesítőbb szurkolói kelléket még nem láttunk. Elnyomja a szurkolók hangját, nem halljuk tőle a jó kis angol és holland nótákat, a meccsek atmoszférája nem jön át a képernyőkön keresztül, és ez iszonyú idegesítő.

Persze a jó hangulathoz jó meccsek is kellenének, azok meg kurvára nincsenek, volt egy hajtósabb angol-amerikai találkozó, egy közepesen érdekes nyitómeccs, és ennyi, a többi mérkőzésről momentumokat lehet csak kiemelni, de például a Franciaország-Uruguay borzalomból semmire nem emlékszem. 11 meccsen 18 gól esett, nesze neked támadófutball - az előző, 2006-os VB-n 27, és ha ebből levesszük a nyitómeccs hat gólját, akkor is marad 21. 

Az időjárás is megérdemel egy misét, mert ugye papíron Afrikában vagyunk, de mára fagypont körüli hőmérsékletet és havazást mondanak az időjósok, tegnap 12 fokban, szakadó esőben játszottak az olaszok és a paraguayiak. Nem azt mondom, hogy bárki is visszasírja a mexikói kánikulát, de könyörgöm, nyár van, legalább ne füles sapkában kelljen tréningezniük a játékosoknak. Ezzel az erővel Izland is rendezhetné a következő európai VB-t. Tehát az a bajom ezzel hogy a VB tradicionálisan nyári esemény, így logikus lett volna ott megrendezni, ahol NYÁR van és nem TÉL. 

Jó, még csak négy nap telt el, és lehet, hogy minden kurvajó lesz mostantól, még a görögök és kameruniak is elkezdenek futballozni, és biztos én vagyok túl pesszimista és elhamarkodottan ítélkező, de ahhoz képest, amit vártam, eddig nagyon-nagyon keveset kaptam ettől a VB-től. Főleg fülzúgást. 

67 komment

Címkék: kesergő

A bejegyzés trackback címe:

https://engerland.blog.hu/api/trackback/id/tr932082685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutyacica 2010.06.15. 14:33:10

teljesen egyetertek. ami szamomra bizakodasra ad okot, hogy eddig alig tudok olyan meccset mondani ahol mind a ket csapat ugy ment fel a palyara, hogy ezt meg kell nyerni, 3 pont az elvaras, ez a hozzaallas pedig ranyomta a belyeget a meccsekre.

sot, talan ma lesz az elso ilyen ketsegkivul (Portugalia - CIV), ettol rengeteget varok, szuper lenne nem csalodni :)

gloryMU 2010.06.15. 15:02:24

Hollandok játéka tetszett még nekem. Dánok ott is beálltak védekezni sztem, ezért nem láthattunk 4-5 holland gólt, de ha támadófoci akkor hollandokban bízok. Amúgy is másik favoritom Hollandia :$

aIRdEE7 2010.06.15. 15:04:12

Bocs, a deli felteken eppen tel van!
...amugy egyetertek :)

sixx · http://comment.blog.hu 2010.06.15. 15:12:40

@aIRdEE7: tisztában vagyok vele, ezért nem kéne ott rendezni vb-t.

gloryMU 2010.06.15. 15:19:45

Mondjuk ez nekünk, angol drukkereknek jó. Könnyebben játszunk mi mínusz fokokban mint a brazilok.

vault_dweller 2010.06.15. 15:37:34

Foci afrikaiaknak nem való. Ettől függetlenül lesznek itt még jó meccsek, ha az első körben 0-0-ra játszó alibicsapatok hazamennek végre. Jók a németek, a hollandok. Akadt néhány gyengébb, de lelkes csapat, akiket azért nem lehet leírni. Nem láttuk még Spanyolországot, Brazíliát. Meg hát Capello fiai is okozhatnak meglepetést.

Biertje 2010.06.15. 15:40:02

"volt egy hajtósabb angol-amerikai találkozó, egy közepesen érdekes nyitómeccs, és ennyi"

És a németek meccse hol marad? Mert ahhoz képest az angolok és az amcsik is csak statisztáltak. A holland-dán meccs is jobb volt az angol-usa meccsnél, de még az olasz-paraguayi is. Persze Te angol raajongó vagy, de azért egy kis objektivitás nem ártana a tolladba.

"mert ugye papíron Afrikában vagyunk"

Ahol most tél van és nem csak papíron.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.06.15. 15:44:12

@vault_dweller: barátom, mi a faszért nem norvégiában rendezik a vébét decemberben????

Biertje 2010.06.15. 15:45:03

@sixx: Mert decemberben nem rendeznek vb-t. :)

vault_dweller 2010.06.15. 15:49:27

@sixx: Biertje válaszolt. :) Ettől függetlenül, ha figyeltél, egyetértettem veled abban, hogy alkalmatlan a helyszín, csak nem elsősorban az időjárás, hanem a futballkultúra hiánya miatt. Mindegy, nem számítottam értelmes beszélgetésre. Megyek sörözni.

gloryMU 2010.06.15. 15:54:18

sixx meg azt mondja hogy mivel nyaranta rendezik a vb-ket így időjárás szempontjából is alkalmatlan Dél-Afrika. Ez is elfogadható álláspont sztem :D

Biertje 2010.06.15. 16:06:19

Szerintem csak egy szempontból alkalmatlan Dél-Afrika a VB megrendezésére, mégpedig a közbiztonság hiánya miatt és itt nem csak arról van szó, hogy bármikor szó nélkül meggyilkolnak valakit az utcán, hanem arról is, hogy a lakosság 30%-ka AIDS-es.
Könyörgöm, egy ilyen országban nem szabad a világ legnagyobb sporteseményét megrendezni! Emellett problémaként eltörpül az, hogy most ott tél van, senkit nem zavar szerintem, ugyanis csakis a magasabb régiókban vannak mínuszok, a többi helyen türhetö 15-20 fokok vannak így is.

Biertje 2010.06.15. 16:10:10

Még annyit tennék hozzá, hogy szerintem csakis olyan ország rendezzen VB-t, ahol van infrastruktúra, amibe beletartozik az egészségügy is. Na most az én szememben egy olyan ország, ahol a lakosság 30%-ka AIDS-es, ott nincs infrastruktúra.

Májking 2010.06.15. 17:28:51

@Biertje:

Megint az óvszergyártók jártak jól...

Gerrard4President 2010.06.15. 18:12:20

Hihetetlen nagy csalódás ez a vb. A németek játékán kívül (jó Ausztráliát gyűrték le) semmi említésre méltó nincs.
Komolyan mondom mintha minden vb-n résztvevő játékos elfelejtettem volna szabadrúgást vagy szögletet rúgni. Lehet hogy csak én képzelem be, de ti nem vettétek észre. Minden szöglet meg szabadrúgás túl rövid vagy túl hosszú. Egyszerűen pontrúgásokból nincsenek helyzetek. A vuvuzelától lassan idegbajt kapok. Engem roppant mód idegesít a tv-n keresztül is. El se tudom képzelni milyen lehet így játszani.
Meg az hogy nulla fok van egy délutáni meccsen...
Nagy bukta eddig ez a vb számomra.
Go England!

Gerrard4President 2010.06.15. 18:13:15

*de ti nem vettétek észre?

Májking 2010.06.15. 18:22:37

@Gerrard4President:

Várjunk még egy kicsit. A csoportkörbe ez még belefér. És azért volt már egy-két jó kis meccs.

Az a kib...tt vuvuzela gáz nagyon.

Az, hogy hideg van, engem nem zavar, nézek én síelést is, ott is nagyon hideg szokott lenni.

kutyacica 2010.06.15. 18:24:24

@Gerrard4President: nekem is feltunt(mar amit a pontrugasokrol mondtal), de nem tudom h tenyleg tendencia-e, vagy csak belemagyarazza az ember.. ezt fogjak a labdara sokan . meglatjuk hogy javul-e ez a helyzet. en nagyon remelem hogy igen!

gloryMU 2010.06.15. 18:40:34

Egyik barátom tegnap focizott hivatalos vb labdával, mert vettek vmi 38ezerért, és szerintük is olyan szar mint amilyennek mondják.

vénkujon 2010.06.15. 18:59:48

mivel az összes csapat elkeseredett "magyarfoci" stílusban nyomja, talán most lett volna esélyünk ezen a vb-n, mivel a magyarfocit mégiscsak mi nyomassuk a legjobban:)

Gerrard4President 2010.06.15. 19:01:19

Hát igen reméljük, hogy még a vb elején járunk és ezért szar az összes együttes egytől egyig. a mostani elefáncsontpart-portugál meccs mintha már egy kis hajtást hozott volna de még mindig nem az igazi...
A hidegről annyit, hogy én sem vagyok ott engem sem azért zavar, hanem a játékra alkalmas idő sztem 22 +/- 5 fok, hogy egy játékos tudjon teljesíteni. Persze ez csak az én véleményem.

efi 2010.06.15. 19:11:01

Jaj mán. Az első forduló fele ment le, tapogatózás van, senki sem akar elszállni. Ha élesben megy (16 között és tovább), lesznek még itt igen jó meccsek. Ott muszáj támadni, akár mindkét csapatnak is.
Az időjárással meg nem tudom mi a baj. Európában is a szezon harmadát-felét 10 fok alatt nyomják.

MikeMyers 2010.06.15. 19:22:21

1 hónapja voltam Dél-Afrikában. Már akkor brutál rossz idő volt néha, olyan eső volt, hogy nem láttam ki az autóból.

A helyiek sem igazán értik, hogy miért ottani télen rendezik a VB-t.

Az emberek odamennek a nyárból a télbe, a meccsek egy részét meg játszhatják esőben.

frontember876 2010.06.15. 20:00:13

kurva anyját Blatternek, meg az egész FIFA-nak. Dél Afrikában a lakosságot nem érdekli a foci közel sem annyira, mint a hagyományos foci-földrészeken.

A krikett VB-t sem rendezik soha magyarországon, mert itt nem érdekel senkit.

Olyan országban, ahol szögesdróttal és hadsereggel kell elkülöníteni a lakosságot a focitól, 4 fok van, aids, gyilkosságok, nem kell VB-t rendezni.

A vuvuzela a VB-t nézők 5%-nak szórakoztató, 95%-nak (több százmillió emberről beszélünk) idegesítő ostobaság.

Ez a sportesemény milliárdos közönség szórakoztatásáról szól. Akik jelenleg nem szórakoznak jól.

És többek közt azért nem játszanak jó meccseket sem, mert 5 fok van, és jéghideg szakadó eső.

Tönkretették az egész VB-t az aljas, álszent szemét ostobaságok sorozatával.

oltarczy 2010.06.15. 20:01:04

hogy van a vaginátok? ennyi sírást, hogy így szar vb meg ugy szar...atyaég kommentátor is végig nyavajog a portugál-elefántcsont parton hogy mien unalmas.sokszor egy 0-0izgalmasabb tud lenni mint egy szokásos 15gólós barca győzelem.a vuvuzelát megszoktam nem modntam hogy szeretem kilehet bírni.az afrikaiak pedig igenis megérdemlik hogy rendezhessenek vb-t az pedig hogy nincs futball kultúrájuk...hát ha ezt pénzben mérnék akkor igaza lenne az egiyk előttem kommentelőnek , de hál Istennek nem ez a helyzet.a VB Már most jó és kurva jó lesz.

oltarczy 2010.06.15. 20:09:46

jah és még annyi hogy az angol drukkerek inkább a csapatuk játéka miatt sírjanak,mert úgy látszik addig nem fognak nyerni amíg megint nem fogják a vb-t angliában rendezni.;):D

kutyacica 2010.06.15. 20:20:30

hahahaha, berollolta az index a posztot, megjottek a kollegak. welcome, welcome nezzetek vissza surun!

oltarczy, van itt 42 masik poszt, az mar nem a mi hibank hogy az index szerint a csapatunkrol nem igazan szolo egyetlen cikk erdekli a tobbieket :)

oltarczy 2010.06.15. 20:23:58

@kutyacica: akkor csak a második kommentem aktuális:D

bluman 2010.06.15. 21:24:24

szerintem meg jó a vb, olyan laposos, olaszos. : ) aztán idővel jönnek a cuccos meccsek. bár a 2000-es eb és a 2006-os vb szint közel sincs meg, azok nagyon jók voltak.

kutyacica 2010.06.15. 21:26:31

@oltarczy:

Hat hogy sirhatnek, amikor tulzottan el vagyok foglalva azzal hogy szenne rohogjem magam a brazilokon? :))) viccet felreteve, ez a felido is bizonyitek ra, hogy egy meccs alapjan itelni osi roman szokas.

oltarczy, amit ki akartam fejezni az annyi, hogy mi vegig neztuk az elmult 2 ev epitkezeset a selejtezoinkben es pontosan tudjuk, milyen jatekra kepes a csapatunk. nem veletlenul lottuk a legtobb golt az europai selejtezokon. a felkeszulesi finisben kicsit megborult a csapatszerkezet, viszont megvan az edzonk, a keretunk es az elszantsagunk hogy helyre billentsuk azt.

Innen az onbizalom. England till I die!

stars7726 2010.06.15. 21:41:48

idáig ez egy szar vb.sajnos.mondjuk a francia-uruguay borzalomnál,volt egy japán,szlovák,meg szlovén meccs ami hidd el,szarabb volt.hiába voltak gólok.
meglátszik hogy az agyonfizetett sztárokat abszolute nem érdekli az egész.csak nyűg ez a vb.fáradtak,enerváltak a játékosok.
55.percben rúgják a brazilok az első gólt észak koreának?hát asszem vége már a régi idők nagy csillogásainak.

oltarczy 2010.06.15. 22:03:26

@kutyacica: szeretem az angol válagotatottat bár ez nem derült ki a kommentjeimből:D de úgy érzem hogy képtelenek lesznek egy braziliát egy spanyolországot vagy egyargentínát megverni. de igazad van hogy egy meccs alapján marhaság ítélni.igaz.hát hajrá:D de én nem rájuk teszem a pénzemetD:

kutyacica 2010.06.15. 22:43:09

@oltarczy: orulok a kozos nevezonek :) Sportban nincs lehetetlen. Perzse keszseggel alairom, hogy ha te kishitu vagy akkor en meg elvakult. De igy szep a szurkoloi elet :D

L.K.R. 2010.06.15. 23:28:03

Hát ja. Ez a VB eddig nagyon halovány. Nekem tisztal dejavu érzésem van, olyan mintha megint 1990-et írnánk. Legutóbb ott volt ennyi dögunalmas, kilátástalan meccs. De legalább ott a helyszín jó volt. A kib...ott vuvuzela-kat meg legszívesebben feltolnám a dél afrikaiak seggébe. Ezt az elszart VB labdát meg az adidas seggébe kéne feltolni. Komolyan nem értem, hogy miért kell teljesen újfajta labdát csinálni minden nagyobb rendezvényre. Sportszakmai szempontból egyáltalán nem tesz jót a színvonalnak, ha a labdák mások, mint amit megszoktak a játékosok. Itt a nüanszok is sokat számítanak. Elég ha egy kicsit máshogy pattan, vagy megy a levegőbe, és a pengés összjátékba máris hiba csúszik.
Szerintem ez kb olyan baromság, mit a forma egybe félévente új szabályokat hozni.
Ha az adida sok pénzt akar keresni a szaros labdáival, akkor fesse át őket 2 évente oszt jónapot. Minek szétkúrni az emberek szórakozását.

L.K.R. 2010.06.15. 23:29:11

Ja, gyorsan írtam, bocs a helyesírási hibákért.

Eki 2010.06.16. 01:57:28

Respect L.K.R. :)) egyetértek!

Viszont a VB-t még ne írjuk le... Az idő haladtával meg a lúzercsapatok kiesésével egyre izgalmasabb lesz/lehet.

kutyacica 2010.06.16. 03:23:12

itt egy jo kis cikk ami Barry kulcsszerepet elemzi egy sor statisztikaval; szambuziknak (mint yours truly :) erdekes lehet.

www.dailymail.co.uk/sport/worldcup2010/article-1286921/WORLD-CUP-2010-Relax-Gareth-Barry-time-bring-best-England.html

the_line 2010.06.16. 04:52:39

a labdát tényleg ne buzerálják már, ebben egyetértek, de Afrika azért megérdemelt egy VB-t, pláne, ha már az USÁban meg Koreában volt. Egyébként az utóbbi még viccesebb volt mint a mostani (na jó a mostani nem vicces, inkább elkeserítő), az se volt gyenge hangulat, mikor kivezényeltek 2000 koreai iskolást beöltöztetve nigériai vagy szaúdi mezekbe :) Túléltük azt is, ezt is kibírjuk, szerintem leginkább a csapatokat kell basztatni, mert mindenki csak védekezik (egyelőre, de szögesen ellentétes taktikákat nem fognk látni szerintem, mert ezek a begyakorolt felállások), és ez kurvára nem szimpi. Ha kikap valaki 4-2-re, de megy előre mint gép, sokkal maradandóbbat alkot, mint ha 1-0ra kap ki. Nah de következő Brazília, az már kulturnemzet :) utána meg 2 európai vb legyen már (mondjuk Anglia meg Oroszország) :)

mir78 2010.06.16. 07:25:09

A posztoló tudhatná hogy Dél-Afrikában ilyenkor jön be a téli (még ha nem is az itthoni téli időjárás van arra) időjárás hiába júniust írunk. A vuvuzelák meg tényleg baromi idegesítőek.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.06.16. 07:28:58

@mir78: olvasd már el a kibaszott posztot. eszem megáll a sok funkcionális analfabétán.

kaamir 2010.06.16. 08:15:55

Nem teljesen értek egyet. Szar a VB, ez tény, mert színvonaltalanok a meccsek, idegesítő a trombitálás + a Somos ikrek kommentálása.

Nincs teltház, ez ok. Viszont egyelőre magasabb az átlagnézőszám, mint 4 éve Németországban, tehát erre nem lehet panasz.

Tél van meg hideg. Sztem ezzel - főleg nézőként - semmi baj nincs. A játékosok nagy része hozzá van szokva, h ilyen időben játszon, nekünk meg a tv előtt édesmindegy lehet.

a VB tradicionálisan nyári esemény - inkább ezen kéne elgondolkoznia Blatternek, hogy nem lenne-e jobb augusztus-szeptember tájékán rendezni, h ne hullafáradtan érkezzenek a játékosok. Mert szemlátomást most nem akarnak/tudnak futni.

ekszpert 2010.06.16. 08:42:43

@gloryMU: A brazilok ugyanúgy bírják mint az angolok ezt az időjárást. Szinte mind európában focizik sajnos. Amúgy én 82 óta nézem a vb-ket de messze ez a legszínvonaltalanabb. A 32 csapatból legalább 10 nem való ide. A helyszín katasztrófa, a körülmények borzasztóak. Seppblatter egy kivénhedt maffiózó pöcsfej. Még angolul sem sikerült megtanulnia. Már rég csoportokra kellene osztani, mint a hokit. Lenne 10 csapatos A liga, 10 csapatos B és így tovább. Lássuk be hogy ázsiában és afrikában közel sem űzik úgy ezt mint a 100 éves hagyományokkal bíró nemzetek (a magyart most hagyjuk). Egyszerűen nem valók ide. Allinall kiábrándító eseménytelen vb ez eddig....

Walmer 2010.06.16. 08:44:47

Miért is nem megfelelő helyszín Dél-Afrika?
"Kevesen utaztak oda..."
Aha. és ezt milyen turisztikai kimutatások alapján állítod?
mennyi embert raboltak/öltek/erőszakoltak meg eddig?
Atlantában milyen a közbiztonság? Biztos még ennél is szarabb lehet, mert ott ugye még egy bazi nagy bombát is robbantottak az olimpia ideje alatt.
Hideg van. meg esik.
A játékosok 99%-a többet játszik hidegben, mint melegben. Anglia/Németország/Hollandia/Belgium/Dánia, stb hagyományosan nem az a forró égövi ország, de Olaszoban és Spanyoloban is játszanak kora tavasszal, késő ősszel.
A nyári esemény a balaton sound, meg a sziget fesztivál.
A vébé azért van nyáron, mert akkor szünetelnek a bajnokságok.
Blatter pedig szerintem jól csinálja. Hogy kellene neki? Rendezze a vébéket felváltva Anglia, Olaszo, USA, Németo, Spanyolo?
A vuvuzelás témától komolyan mondom rosszul vagyok. "Tiltsuk be gyorsan, mert bennünket zavar."
Komolyan mondom röhej.
Elmúltak már azok az idők, mikor a fehér Bwana megmondhatta a vadaknak, hogy mit, miért, hogyan.
Úgy viselkednek egyesek, mintha a focivébé legalábbis eu-i rendezvény lenne és valami elképesztő kegyből kifolyólag leereszkedtünk a niggerek közé, hogy megmutassuk nekik mi az a civilizáció.
csak egy adat. Itt volt az indexen, bárki megnézheti. csak az utóbbi asszem egy-másfél évben 1.5 millió vuvuszart adtak el EURÓPÁBAN.
Ki vette meg? A joburgi gettófeka?

RobinGood 2010.06.16. 08:59:51

Blatter eltakarodhatna már nyugdíjba. Ezzel az Afrikának már járt egy VB dumával a világból ki lehet kergetni. Mi az hogy járt nekik egy VB? Miért? Szerintem VB-t kizárólag Európában vagy Dél-Amerikában lehetne rendezni, mert ez a két kontinens ahol értik és imádják ezt a játékot.

Ez a vuvuzela egy idióta dolog és ezt már tavaly láthatta mindenki, hogy kinyírja a focit, mert nincs hangulat a meccseken. És tök mindegy, hogy ez tradicionális hangszer vagy sem. Nem való a stadionba. Én biztos vagyok benne, hogy ez is hozzájárul ahhoz, hogy szarok a meccsek. Minden játékost befolyásol a közönség. Ha hallja őket, de itt csak ezt a szar zúgást lehet hallani.

Az meg igenis számít, hogy nincs nyár Dél-Afrikában. Alig látunk képet a nézőkről és még egyetlen jó szurker csajt sem láttam :-)

RobinGood 2010.06.16. 09:07:31

@Walmer: személyedben megérkezett a kocaszurkolóba oltott fotelemberjogi aktivista :-) Úgy általában Te sem sok focit nézhetsz :-)

Viszont:
"Rendezze a vébéket felváltva Anglia, Olaszo, USA, Németo, Spanyolo?"
A gondolat tökéletes, bár hozzánemértésedből fakadóan becsúszott USA is ;-)

"csak az utóbbi asszem egy-másfél évben 1.5 millió vuvuszart adtak el "
És Te ezek után még elhiszed, hogy ez tradicionális dolog és azért nem tiltják a meccseken, mert nagyon tiszteletben tartják a feketéket? :-)

Artie 2010.06.16. 09:37:54

@Gerrard4President: Inkább arról van szó, hogy... tessék megnézni, mennyit futnak a sztárok. 20%-kal kevesebbet, mint egy BL-meccsen.
Magyarul beleszarnak.

Brukk 2010.06.16. 09:43:35

Szerintem egész egyszerűen az van, hogy kiegyenlítődtek az erőviszonyok, kisebbek lettek a különbségek, az úgymond "kiscsapatok" is elég jól odateszik magukat, a nagyok meg - érthetően - nem kockáztatnak az elején.
Korábban ez nem volt így, mert aki teszem azt Salvadorral játszott, borítékolható volt a gólzápor, meg a tíz-egy.
Szerintem ez teljesen normális dolog. A VB nem egy kelet-nyugat gála, meg szuperszúr. Itt mindig eggyel tovább kell jutni.
Most volt nemrég az Eurosporton a strandfoci Vb-EB(?) akinek kell a sok gól nézze azt.
Avval egyetértek, hogy a hideg, meg a szakadó eső nem tesz jót a játéknak.

Walmer 2010.06.16. 09:51:03

@RobinGood:
ajaj. Ezt benézted kisfiam.
1.) több focimeccset láttam már eddig a napig, mint amennyit te életedben látni fogsz majd.
2.)Rendezze a vébéket felváltva Anglia, Olaszo, USA, Németo, Spanyolo?"

segítek: ezek olyan országok, ahol komoly sportkultúra és nagyon fejlett infrastruktúra van, ráadásul már vébét is rendeztek.
Igen, az USA is ilyen.

Az utolsó mondatoddal nem tudom mit akarsz mondani.

Tanács:legközelebb mielőtt írnál egy kommentet, polírozd ki a bohócot, így csökkentheted a benned lévő feszültséget.
nem kötelező, csak ajánlott- Minden hozzád hasonló kisköcsögnek ezt tanácsolom.

OFF: miért használsz ennyi smileyt?

Walmer 2010.06.16. 09:56:41

@RobinGood: húúú. ezt csak most láttam.

"Szerintem VB-t kizárólag Európában vagy Dél-Amerikában lehetne rendezni, mert ez a két kontinens ahol értik és imádják ezt a játékot. "

Autót meg csak az autószerelőknek adjanak, mert ők értik és imádják, ugye?
focivébét meg Kolumbiának

"vuvuzela egy idióta dolog és ezt már tavaly láthatta mindenki, hogy kinyírja a focit, mert nincs hangulat a meccseken."

azta!!! Apám, melyik rétoriskolába jársz? Kristálytiszta az érvelésed.

Újabb tanács: inkább ne kommentelj.

bgds.susu 2010.06.16. 10:31:39

Nem sírok a meccsek miatt... Megnézem, aztán a 90 perc elteltével "ez is szar volt" mondattal kikapcsolom a TV-t...

Minek idegeskedjek. Ha izgalmakat akarok, és hajtást, hangulatot, akkor jégkorongot nézek. Érdekes módon ott nem unalmasak a csoportkörök sem, ott nem fáradtak a sztárok, , nem kell bemelegedniük a játékba, nem pihennek rá az egyenes kiesésre...

Ennyit a fociról.

RobinGood 2010.06.16. 10:34:48

@Walmer: és a troll bizonyít :-)
"1.) több focimeccset láttam már eddig a napig, mint amennyit te életedben látni fogsz majd."
Én meg mindig eggyel többet kisfiam :-p

"2.)" nem mondod az USA-ban is volt VB? hál'isten hogy eljöttél közénk kisfiam :-p

"Tanács:legközelebb mielőtt írnál egy kommentet, polírozd ki a bohócot..."
Tanács: legkozelebb mielőtt trollkodni kezdesz polírozd ki Te a bohócot és ne hagyd a kutyádra a munkát kisfiam (és most jöhet az "ezt benézted mert nincs is kutyám vagy "ezt benézted mert a kutyám 10 éve meghalt és azóta sem tudtam kiheverni úgyhogy dögöjjé meg" szintű troll duma) :-P

"OFF: miért használsz ennyi smileyt?" Ezért b@szd meg, hogy a hozzád hasonló trollok is észrevehessék, hogy nem kell minden szavamat vérkomolyan venni kisfiam :-P

RobinGood 2010.06.16. 10:35:46

@bgds.susu: hehe erre jó a címlap :-)

foherti 2010.06.16. 12:39:32

En nem banom, hogy telen van a VB. Vegre nem a mediterran orszagoknek kedvez megint, akik meggyozodesem nem a latin foci allitolagos felsobbrendusege miatt nyertek ennyit, hanem csak azert, mert hozza vannak szokva a gatyarohaszto hosegben a tuzo napon valo jatekhoz. :)
Itt a lehetoseg, Anglia!

Mixer 2010.06.16. 13:42:29

a német meccs jó volt, ne tessék kihagyni

jo.e 2010.06.16. 14:06:09

Szerintem nem olyan szar ez a VB. Lehetne persze jobb, de én nagyon örülök így is neki. A vuvuzelát föl kéne dugni a seggébe aki beviszi a stadionba (kivéve a Carragher gyerekeket, mert ők is kapnak majd ajándékba aputól :)). Az ok, h. Európában is adtak el 1 csomót, de itt nem egész meccsen fújják megállás nélkül. Nem lenne azzal semmi baj, ha amikor történik valami akkor fújják 1 percig, de így...
Sztem a németek itt az 1. meccsükön el is szálltak. Ilyen lendülettel nem lehet végig lehozni 1 tornát. Nincs kedvem keresgélni, de ki nyert vb-t az utóbbi 30 évben aki kb így kezdett?
walmer: nem, nem múltak el :)
Ennek a helyszínnek 1etlen előnye van - ha már nem Eu.: azonos hosszúsági körön vagyunk. Ettől eltekintve sztem is ökörség volt idehozni a vb-t.

Biertje 2010.06.16. 14:15:16

@jo.e:
"Sztem a németek itt az 1. meccsükön el is szálltak. Ilyen lendülettel nem lehet végig lehozni 1 tornát. Nincs kedvem keresgélni, de ki nyert vb-t az utóbbi 30 évben aki kb így kezdett?"

Pont a németek 1990-ben, akik az 1. meccsen Jugoszláviát vágták haza 4:1-re.

Biertje 2010.06.16. 14:18:13

@jo.e:
Vagy a franciák 98-ban, Dél-Afrika ellen 3:0-as nyitottak.

jo.e 2010.06.16. 14:26:56

Uuupsz, akkor ezt benéztem.
Nem baj, akkor is elszálltak! :)
Semmi más nem hiányzik, mint hogy ezekkel kelljen megküzdeni a döntőben :)

Mixer 2010.06.16. 14:49:45

@jo.e:

jó érv, h

"CSAK"

elszálltak, mert én azt mondtam. CSAK :D

Bírnám,ha az ángliusok csak másodiknak jutnának tovább a csoportból, és a németekkel szemben búcsúznának a nyolcaddöntőben :D

Walmer 2010.06.16. 14:51:50

@Biertje: azért az az NSZK a világ legjobb alakulata volt akkoriban. Ez a német meg lengyelekkel, törökökkel, afrikaiakkal feltöltött középszerű klubcsapat.

Biertje 2010.06.16. 14:55:56

@Walmer:
"Ez a német meg lengyelekkel, törökökkel, afrikaiakkal feltöltött középszerű klubcsapat"

Itt megmagyaráznád a "feltöltés" fogalmát?

jo.e 2010.06.16. 15:04:27

@Mixer: jó érv, jó érv. Mé' mit vársz "A" licences szakdolgozatot? Tudom 1ébként, azért is írtam a :) -t másodszorra. Ja, nem azt mondtam, h. csak, hanem h. túlságosan belekezdtek.
Fogadhatunk 1ébként - ha már "Hajrá Anglia" blogon vagyunk :)
Egyébként meg 1. v. 2., németek v. más, irány az elődöntő. Ez a minimum !

Májking 2010.06.16. 18:00:10

Hála a spanyoloknak, azért nem a miénk lett a legkínosabb nyitómeccs...

kutyacica 2010.06.16. 18:25:49

@Májking: messze nem a mienk lett a legkinosabb nyitomeccs, en egyetlen egy repulorajtot vett csapatot lattam.

Ezzel egyutt, a mi onbizalmunknak nagyon jo lehet ez a meccs szerintem, sot a brazil is. Azt lathattak a fiuk, hogy nincs itt verhetetlen csapat, ez sokat erhet fejben szerintem.

Akarhogy is, en csodasan szorakoztam!!

Walmer 2010.06.17. 10:42:11

@Biertje:
feltölt: német nemzeti futballcsapatot ~ Németországban születetett, vagy oda bevándorolt és állampolgárságot kapott lengyelekkel, törökökkel, afrikaiakkal, afgánokkal, stb.

N.Zoli 2010.06.17. 23:21:29

Del-Afrikaban a lakossag kisebb hanyada feherboru es az nagyon rasszista. Ismerek egy del-afrikai csajt, aki meg a japanokat is utalja. A feherboru del-afrikai kizarolag rugbyt nez, mert azt feher jatekosok jatszak. A foci megmarad a fekete vuvuzela(kocsogduda, ciganyfanfar-nem rasszista ertelemben, csak, mint a ciganymeggy) fuvosoknak.Del-Afrika meccsein nemigen lehet feher szurkolot latni. Europai szemmel nezve az afrikai futballkultura nem futballrajongasrol, hanem futballidiotizmusrol szol. Ok igy csinaljak es mikozben fujjak a plasztik fanfart orbancig, valoszinu nem gondolnak nezok millioira.

A masodik kor elkezdodott es remelem egyre jobbak lesznek a meccsek, Mexico pl nagyon nagyot jatszott, meg tegnap Uruguay, talan a labdat is megszokjak, az idojaras akarmilyen lesz az nem lehet kifogas egy csapatnak sem. Szeretem az esos meccseket, talan meg havazosat is lathatunk, ami igazi unikum lenne.
süti beállítások módosítása